Počet záznamov: 1  

Monitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations

  1. Údaje o názveMonitorovanie spokojnosti zákazníkov v organizáciách poskytujúcich služby. Monitoring of customers satisfaction in services providing organizations
    Záhlavie-meno Kučerová, Marta, 1957- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV : Sborník. -- Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2006. -- ISBN 80-213-1436-2. -- s.96-100
    Predmet.heslá manažérstvo kvality
    spokojnosť zákazníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2007
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.