Počet záznamov: 1  

Význam marketingového výskumu v manažérstve kvality = The meaning of the marketing research in the management of quality

  1. Údaje o názveVýznam marketingového výskumu v manažérstve kvality = The meaning of the marketing research in the management of quality : Bakalárska práca
    Záhlavie-meno Španková, Daniela (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KIK, 2006
    FakultaMTF
    Fyz.popis61 s príl., 1 CD-ROM
    Predmet.heslá inžinierstvo kvality produkcie
    marketingový výskum
    manažérstvo kvality
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M074950M*BP-2187Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.