- Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie z…
Počet záznamov: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka

  1. Údaje o názveKvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka
    Záhlavie-meno Bílý, Matej (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Normalizácia. -- Roč. 12, č. 1 (2006), s.16-17
    Predmet.heslá ISO
    normalizácia
    spokojnosť zákazníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaBDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2007
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.