- Spokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy
Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy

  1. Údaje o názveSpokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy : Zborník príspevkov zo medzinárodnej vedeckej konferencie 16.-17. 5.2007 v Prahe
    Záhlavie-meno Plchová, Jana (Autor) - FCHPT Oddelenie manažmentu
    Prekl.názCustomer satisfaction-measure of enterprises marketing efficiency
    In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V : Sborník. Mezinárodní vědecká konference, Praha 16.-17.5.2007. -- Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007. -- ISBN 978-80-213-1661-4. -- s.242-245
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2008
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.