Počet záznamov: 1  

Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi

  1. Údaje o názveMetodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
    Záhlavie-meno Jedlička, Milan, 1947- (Autor) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Lenhardt, Ján, 1980- (Autor) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku. -- Trnava : VIVAEDUCA, 2007. -- ISBN 978-80-969827-1-4. -- s.9-33
    Predmet.heslá marketing
    informačný systém
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZA - kapitola(článok) z dokumentu
    KategóriaABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2008
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.