Počet záznamov: 1
Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi
Údaje o názve Metodika tvorby marketingového informačného systému a marketingového výskumu v podnikovej praxi Záhlavie-meno Jedlička, Milan, 1947- (Autor) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Lenhardt, Ján, 1980- (Autor) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu In Nové trendy v marketingovom manažmente smerujúce k zvýšeniu konkurencieschopnosti podniku. -- Trnava : VIVAEDUCA, 2007. -- ISBN 978-80-969827-1-4. -- s.9-33 Predmet.heslá marketing informačný systém Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZA - kapitola(článok) z dokumentu Kategória ABD - Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2008 článok
Počet záznamov: 1