Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho budúcnosť v japonskej firme KAO

  1. Údaje o názveMarketing a jeho budúcnosť v japonskej firme KAO
    Záhlavie-meno Sakál, Peter, 1951- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Sakál, Ľ. (Autor)
    In Marketing. -- Č. 1 (1992), s.11-16
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaBDE - 12/Odborné práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných zahraničných časopisoch
    Kategória od 2022O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.