Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz

  1. Údaje o názveTvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz : Diplomová práca
    Záhlavie-meno Žampach, Martin (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Jacinto Assuncao, Domingos (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2008
    FakultaMTF
    Fyz.popis68 s príl., 1 CD-ROM
    PoznámkyŠtudijný program: priemyselné manažérstvo. Študijný odbor: 5.2.52 priemyselné inžinierstvo
    Predmet.heslá marketingová stratégia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M068124M*DP-7420Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1