Počet záznamov: 1
Manažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers
Údaje o názve Manažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Urdziková, Jana (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Poznámky 1/7162/20 In Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. -- Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. -- ISBN 978-80-8083-620-7. -- s.18-25 Predmet.heslá manažérstvo reklamácií komunikácia zákazník Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2009 článok
Počet záznamov: 1