Počet záznamov: 1  

Manažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers

  1. Údaje o názveManažérstvo reklamácií a komunikácia s nespokojným zákazníkom. Management of Complaints and Communication with Unsatisfied Customers
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Urdziková, Jana (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Poznámky1/7162/20
    In Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. -- Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. -- ISBN 978-80-8083-620-7. -- s.18-25
    Predmet.heslá manažérstvo reklamácií
    komunikácia
    zákazník
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2009
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.