Počet záznamov: 1  

Nemecko-slovenský slovník marketingových výrazov

  1. Údaje o názveNemecko-slovenský slovník marketingových výrazov / [aut.]Körmendy,Viliam, Jurčo,Vladislav
    Záhlavie-meno Körmendy, Viliam (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Jurčo, Vladislav (Autor)
    Vyd.údajeBratislava : UNIAPRESS, 1991
    Fyz.popis78 s
    ISBN80-85313-26-X
    MDT801.323=30=854:339.138
    KrajinaČeskoslovensko
    Jazyk dok.viaceré jazyky
    Druh dok.ASJ - slovník jazykový
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    C88586C*88586Fakulta chemickej a potravinárskej technológieKatedra managementunedostupný
    C88587C*88587Fakulta chemickej a potravinárskej technológieKatedra managementunedostupný
    C88588C*88588Fakulta chemickej a potravinárskej technológieKatedra managementunedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.