Počet záznamov: 1  

Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie

  1. Údaje o názveInterakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu - úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Smolenice, 3.-4.11.2009
    Vyd.údajeTrnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010
    Fyz.popis244 s
    ISBN978-80-8105-161-6
    Predmet.heslá komunikácia marketingová
    mediálna komunikácia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.BRZ - zborník (príspevkov)
    Odkazy (2) - článok
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M078119M*Z-3592Materiálovotechnická fakultaM KN

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.