Počet záznamov: 1  

Plán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií

  1. Údaje o názvePlán prieskumu trhu a jeho využitie pre tvorbu marketingových stratégií
    Záhlavie-meno Rabatin, Ondrej, 1985- (Autor) - SjF Ústav dopravnej techniky a konštruovania
    Ďal.zodpovednosť Hekelová, Edita, 1954- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Prekl.názMarket Analysis Plan and Its Application into Marketing Strategy Creation
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2010
    Predmet.heslá prieskum trhu
    marketingové stratégie
    marketing tools
    marketing strategy
    marketingové nástroje
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74367
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J039061J*929/DPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.