Počet záznamov: 1  

Využitie marketingových nástrojov na získavanie potenciálnych zákazníkov

  1. Údaje o názveVyužitie marketingových nástrojov na získavanie potenciálnych zákazníkov
    Záhlavie-meno Šemrinec, Jozef, 1986- (Autor) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Ďal.zodpovednosť Součková, Ingrid, 1964- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Prekl.názUse of marketing tools for addressing potential clients
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2010
    Predmet.heslá kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    strategický marketing
    marketingové nástroje
    marketingový plán
    medzinárodný marketing
    marketing
    marketing tools
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=74420
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J039067J*935/DPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.