Počet záznamov: 1
Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o
Údaje o názve Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o. : Bakalárska práca Záhlavie-meno Hrašna, Pavol, 1972- (Autor) Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Prekl.náz The analysis of handling costumer complaints and consumers disputes in commercial companies Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011 Fakulta MTF Fyz.popis 55 s., CD-ROM Predmet.heslá process claim sťažnosť reklamácia kvalita produkcie Production Quality Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58063 Druh dok. DBP - bakalárska práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info M*BP-5505 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1