Počet záznamov: 1  

Analýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o

  1. Údaje o názveAnalýza riešenia sťažností, reklamácií a sporov nespokojných zákazníkov v Odenberg Engineering s.r.o. : Bakalárska práca
    Záhlavie-meno Hrašna, Pavol, 1972- (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názThe analysis of handling costumer complaints and consumers disputes in commercial companies
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UPMK KIK, 2011
    FakultaMTF
    Fyz.popis55 s., CD-ROM
    Predmet.heslá process
    claim
    sťažnosť
    reklamácia
    kvalita produkcie
    Production Quality
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=58063
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M*BP-5505Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.