Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka a jej význam v manažérstve kvality

  1. Údaje o názveSpokojnosť zákazníka a jej význam v manažérstve kvality
    Záhlavie-meno Medová, Elena, 1990- (Autor) - MTF Materiálovotechnologická fakulta
    Ďal.zodpovednosť Urdziková, Jana (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názCustomer s satisfaction and its measuring in the management quality
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012
    Fyz.popis54 s príl
    Predmet.heslá kvalita produkcie
    Production Quality
    quality control
    processes
    procesy
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66108
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M*BP-5628Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.