Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka a jej význam v manažérstve kvality
Údaje o názve Spokojnosť zákazníka a jej význam v manažérstve kvality Záhlavie-meno Medová, Elena, 1990- (Autor) - MTF Materiálovotechnologická fakulta Ďal.zodpovednosť Urdziková, Jana (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Prekl.náz Customer s satisfaction and its measuring in the management quality Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2012 Fyz.popis 54 s príl Predmet.heslá kvalita produkcie Production Quality quality control processes procesy Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=66108 Druh dok. DBP - bakalárska práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info M*BP-5628 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1