Počet záznamov: 1  

Research of the factors that influence the selection and implementation of integrated marketing communication tools in respect

  1. Údaje o názveResearch of the factors that influence the selection and implementation of integrated marketing communication tools in respect
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Urdziková, Jana (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prajová, Vanesa (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Fórum Manažéra. -- Č. 1 (2012), s.42-45
    Predmet.heslá marketing communication
    customer satisfaction
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2012
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.