Počet záznamov: 1  

Communication - Important Means of the Complaints Management

  1. Údaje o názveCommunication - Important Means of the Complaints Management
    Záhlavie-meno Urdziková, Jana (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názKomunikace - významný prostředek nespokojenosti managementu
    In Trendy ekonomiky a managementu. Trends economics and management. -- Roč. 6, č. 11 (2012), s.90-97
    Predmet.heslá customer
    communication process
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2012
    Odkazy (1) - skriptá
    (2) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.