Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie konkurencieschopnosti firmy použitím nástrojov marketingového mixu

  1. Údaje o názveZvyšovanie konkurencieschopnosti firmy použitím nástrojov marketingového mixu
    Záhlavie-meno Vodičková, Zuzana, 1987- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Palenčár, Rudolf, 1949- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Ústav automatizácie, merania a aplikovanej informatiky
    Prekl.názIncreasing the competitiveness of company using marketing tools
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    Predmet.heslá kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    marketing tools
    marketing
    competitiveness
    služby
    marketingový mix
    konkurencieschopnosť
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=85240
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.