Počet záznamov: 1  

Riešenie reklamácií podľa koncepcie ISO 9001 v organizácií

  1. Údaje o názveRiešenie reklamácií podľa koncepcie ISO 9001 v organizácií
    Záhlavie-meno Brachtír, Miroslav, 1989- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Tekulová, Zuzana, 1974- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Prekl.názSolution of claims by the concept of ISO 9001 in organizations
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2012
    Predmet.heslá výrobné systémy a manažérstvo kvality
    Production Systems and Quality Management
    monitoring
    monitoring
    claim
    kontrola
    reklamácia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=95320
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J042458J*1455/BPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.