Počet záznamov: 1  

Návrh zlepšenia zákazníckej linky pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti Kofola a.s. a jej produktov

  1. Údaje o názveNávrh zlepšenia zákazníckej linky pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti Kofola a.s. a jej produktov
    Záhlavie-meno Jančulová, Jana, 1987- (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Babčan, Miroslav, 1983- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názProposal aimed at improving customer service help line in order to create a positive image of the company, Kofola, as and its products
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    FakultaMTF
    Predmet.heslá priemyselné manažérstvo
    Industrial Management
    marketing communication
    customer
    marketing
    zákazník
    imidž
    marketingová komunikácia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=90658
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M*DP-11461Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.