Počet záznamov: 1  

Návrh implementácie integrovanej marketingovej komunikácie ako nástroja konkurencieschopnosti organizácie

  1. Údaje o názveNávrh implementácie integrovanej marketingovej komunikácie ako nástroja konkurencieschopnosti organizácie : dizertačná práca
    Záhlavie-meno Prajová, Vanesa (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názTHE PROPOSAL FOR THE IMPLEMENTATION OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AS A TOOL FOR ORGANIZATION´S COMPETITIVENESS
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    Fyz.popis153 s
    PoznámkyČíslo a názov študijného odboru: 5.2.52 priemyselné inžinierstvo. Študijný program: priemyselné manažérstvo
    Predmet.heslá priemyselné manažérstvo
    Industrial Management
    implementation
    implementácia
    sociálne siete
    integrovaná marketingová komunikácia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=63873
    Druh dok.DDZ - dizertačná práca
    KategóriaDAI - Dizertačné a habilitačné práce
    Rok2013
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M*DzP-397Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.