Počet záznamov: 1  

Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov

  1. Údaje o názvePrínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
    Záhlavie-meno Coskun, Lucia, 1976- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Herzka, Pavel, 1955- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : Zborník vedeckých prác. -- Bratislava : Ekonóm, 2013. -- ISBN 978-80-225-3636-3. -- s.47-52
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2013
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.