Počet záznamov: 1  

IT service management in the context of quality in service management system according to ISO 20000

  1. Údaje o názveIT service management in the context of quality in service management system according to ISO 20000
    Záhlavie-meno Šrubařová, Ružena, 1963- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Sovremennaja nalogovaja sistema: sostojanije, problemy i perspektivy razvitija. Vypusk 7 : 7 Vserossijskaja zaočnaja naučnaja konferencija s meždunarodnym učastijem. -- Ufa : Ufimskij gosudarstvennyj aviacionnyj techničeskij universitet, 2013. -- ISBN 978-5-4221-0453-6. -- s.303-308
    Predmet.heslá IT service
    Management
    quality
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2013
    Odkazy (2) - článok
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.