Počet záznamov: 1  

Využitie metód marketingového výskumu vo firme

  1. Údaje o názveVyužitie metód marketingového výskumu vo firme
    Záhlavie-meno Alghuwainm, Walid M.S.Gh.M., 1970- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Hekelová, Edita, 1954- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Ústav výrobných systémov, enviromentálnej techniky a manažment kvality
    Prekl.názUtilization of the Marketing Research Methods in the Company
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2013
    Predmet.heslá výrobné systémy a manažérstvo kvality
    Production Engineering and Quality Management
    quality
    marketing mix
    marketingový výskum
    marketingový mix
    kvalita
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=86707
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.