Počet záznamov: 1  

Návrh na zlepšenie orientácie na zákazníka ako súčasť 8 zásad manažérstva kvality

  1. Údaje o názveNávrh na zlepšenie orientácie na zákazníka ako súčasť 8 zásad manažérstva kvality
    Záhlavie-meno Cuninka, Matúš, 1992- (Autor) - MTF Materiálovotechnologická fakulta
    Ďal.zodpovednosť Kosnáčová, Petra, 1988- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názProposal to improve customer orientation as part of the 8 quality management principles
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MTF UBEI, 2014
    FakultaMTF
    Dátum obhajoby23.06.2014
    Študijný program171
    Fyz.popis57s CD
    Predmet.heslá kvalita produkcie
    Production Quality
    customer satisfaction
    feedback
    spätná väzba
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=112278
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M*BP-6843Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.