Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov

  1. Údaje o názveZvyšovanie konkurencieschopnosti podniku Motosam a.s. s využitím marketingových nástrojov
    Záhlavie-meno Líšková, Barbora, 1990- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Součková, Ingrid, 1964- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Katedra výrobných systémov
    Prekl.názIncreasing the competitiveness of the company using marketing tools
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    FakultaSJF
    Dátum obhajoby19.06.2014
    Študijný program649
    Predmet.heslá kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    price
    SWOT analysis
    promotion
    product
    interview
    place
    marketing mix
    cena
    rozhovor
    pozorovanie
    propagácia
    produkt
    miesto
    marketingový mix
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103713
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J044279J*1770/DPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.