Počet záznamov: 1  

Marketingové plánování

  1. Údaje o názveMarketingové plánování : Praktická příručka manažera
    Záhlavie-meno Cooper, John (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Lane, Peter (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 1999
    Fyz.popis230 s
    ISBN80-7169-641-2
    Predmet.heslá podnikateľské plány
    marketing
    plánovanie
    MDT658.8
    KrajinaČesko, Česká republika
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.APR - príručka
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284EK84129E*84129Fakulta elektrotechniky a informatikyKnižnica FEI
    284EK84303E*84303Fakulta elektrotechniky a informatikyLok. stred. dišt. vzdelávanianedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.