Počet záznamov: 1  

Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie

  1. Údaje o názvePrístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie : Záverečná práca
    Záhlavie-meno Záležák, Ladislav (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Horňák, František, 1969- (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KMK, 1997
    FakultaMTF
    Fyz.popis38 s výťah
    Predmet.heslá Procesy inovačné
    Marketing-stratégia
    manažment
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DZB - záverečná bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M041819M*DP-1099Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.