Počet záznamov: 1
Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie
Údaje o názve Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie : Záverečná práca Záhlavie-meno Záležák, Ladislav (Autor) Ďal.zodpovednosť Horňák, František, 1969- (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MtF KMK, 1997 Fakulta MTF Fyz.popis 38 s výťah Predmet.heslá Procesy inovačné Marketing-stratégia manažment Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DZB - záverečná bakalárska práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info 284M041819 M*DP-1099 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1