Počet záznamov: 1  

Vybavovanie reklamácií ako ukazovateľ kvality komunikácie so zákazníkom

  1. Údaje o názveVybavovanie reklamácií ako ukazovateľ kvality komunikácie so zákazníkom : Záverečná práca
    Záhlavie-meno Kvasnicová, Katarína (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (xxx) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KMK, 2000
    FakultaMTF
    Fyz.popis46 s abstr. + príl.
    Predmet.heslá vybavovanie reklamácií
    manažment priemyselných podnikov
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DZB - záverečná bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.