Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej stratégie v a.s. Chirana T. Injecta na základe analýzy konkurencie

  1. Údaje o názveTvorba marketingovej stratégie v a.s. Chirana T. Injecta na základe analýzy konkurencie : Bakalárska práca
    Záhlavie-meno Zmeková, Zdenka (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2004
    FakultaMTF
    Fyz.popis49 s príl (1 disketa)
    Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment
    strategický marketing
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M042292M*BP-1023Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.