Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia v podnikoch orientujúcich sa na komplexné environmentálne manažérstvo kvality
Údaje o názve Marketingová stratégia v podnikoch orientujúcich sa na komplexné environmentálne manažérstvo kvality : Doktorandská dizertačná práca Záhlavie-meno Podskľan, Adrián (Autor) Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MtF KIK, 2004 Fakulta MTF Fyz.popis 160 s príl (autoreferát) Predmet.heslá marketingová stratégia environmentálny manažment inžinierstvo kvality produkcie Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DDZ - dizertačná práca kniha
Čiar.kód Lokačná signatúra Signatúra Lokácia Dislokácia Info 284M042523 M*DzP-15 Materiálovotechnická fakulta M štud. kvalif. prác nedostupný
Počet záznamov: 1