Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia v podnikoch orientujúcich sa na komplexné environmentálne manažérstvo kvality

  1. Údaje o názveMarketingová stratégia v podnikoch orientujúcich sa na komplexné environmentálne manažérstvo kvality : Doktorandská dizertačná práca
    Záhlavie-meno Podskľan, Adrián (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KIK, 2004
    FakultaMTF
    Fyz.popis160 s príl (autoreferát)
    Predmet.heslá marketingová stratégia
    environmentálny manažment
    inžinierstvo kvality produkcie
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DDZ - dizertačná práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284M042523M*DzP-15Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.