Počet záznamov: 1  

Využitie CRM v modernom marketingu

  1. Údaje o názveVyužitie CRM v modernom marketingu
    Záhlavie-meno Pati Nagyová, Mária (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Plchová, Jana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názUse of CRM in modern marketing
    Vyd.údaje2016
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby12.07.2016
    Študijný odbor5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo
    Študijný programB-AIMCHP
    Predmet.heslámarketing
    riadenie vzťahov so zákazníkmi
    SWOT analýza
    marketing
    customer relationship management
    SWOT analysis
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=135466
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.