Počet záznamov: 1  

Návrh na riešenie zákazníckych reklamácií prostredníctvom metódy 8D v spoločnosti NISSENS SLOVAKIA

  1. Údaje o názveNávrh na riešenie zákazníckych reklamácií prostredníctvom metódy 8D v spoločnosti NISSENS SLOVAKIA
    Záhlavie-meno Palkechová, Andrea Z4 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Kusý, Ondrej (Školiteľ (konzultant))
    Prekl.názProposal of deeling with customer claims by 8D method in NISSENS SLOVAKIA
    Vyd.údaje2016
    FakultaMTF
    Dátum obhajoby07.06.2016
    Študijný odbor5.2.57. kvalita produkcie
    Študijný programI-IKP
    Predmet.hesláGlobal 8D report
    neustále zlepšovanie
    zákazník
    manažérstvo reklamácií
    Global 8D report
    management of complaints
    continual improvement
    customer
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=118950
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M* DP-12905Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.