Počet záznamov: 1  

Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti

  1. Údaje o názveMožnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti
    Záhlavie-meno Ikeotuonye, Katarína (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Špirko, Dušan Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názPossibility Of "Hypermarkets Format" To Attract Customers Currently And In The Future
    Vyd.údaje2016
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby07.06.2016
    Študijný odbor5.2.18. chemické technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslámaloobchod
    hypermarket
    marketingová komunikácia
    podpora predaja
    nákupné správanie
    SWOT analýza
    dotazník
    hypermarket
    marketing communication
    SWOT analysis
    retail
    Sales Support
    buying behaviour
    a questionnaire survey
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=121070
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.