Počet záznamov: 1
Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti
Údaje o názve Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti Záhlavie-meno Ikeotuonye, Katarína (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Špirko, Dušan Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Possibility Of "Hypermarkets Format" To Attract Customers Currently And In The Future Vyd.údaje 2016 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 07.06.2016 Študijný odbor 5.2.18. chemické technológie Študijný program I-RTP Predmet.heslá maloobchod hypermarket marketingová komunikácia podpora predaja nákupné správanie SWOT analýza dotazník hypermarket marketing communication SWOT analysis retail Sales Support buying behaviour a questionnaire survey Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=121070 Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Počet záznamov: 1