Počet záznamov: 1
REKLAMA AKO NÁSTROJ OVPLYVŇOVANIA NÁKUPNÉHO SPRÁVANIA ZÁKAZNÍKOV
Údaje o názve REKLAMA AKO NÁSTROJ OVPLYVŇOVANIA NÁKUPNÉHO SPRÁVANIA ZÁKAZNÍKOV Záhlavie-meno Dubeňová, Barbora (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Plchová, Jana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Advertising Campaign as Tool of Affection of Shopping Behavior of the Customers Vyd.údaje 2016 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 12.07.2016 Študijný odbor 5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo Študijný program B-AIMCHP Predmet.heslá marketing marketingový mix reklamná kampaň analýza Zlatý Bažant marketing mix advertising campaign analysis Zlaty Bazant marketing Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=135462 Druh dok. DBP - bakalárska práca kniha
Počet záznamov: 1