Počet záznamov: 1  

REKLAMA AKO NÁSTROJ OVPLYVŇOVANIA NÁKUPNÉHO SPRÁVANIA ZÁKAZNÍKOV

  1. Údaje o názveREKLAMA AKO NÁSTROJ OVPLYVŇOVANIA NÁKUPNÉHO SPRÁVANIA ZÁKAZNÍKOV
    Záhlavie-meno Dubeňová, Barbora (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Plchová, Jana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názAdvertising Campaign as Tool of Affection of Shopping Behavior of the Customers
    Vyd.údaje2016
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby12.07.2016
    Študijný odbor5.2.14. automatizácia, 5.2.52. priemyselné inžinierstvo
    Študijný programB-AIMCHP
    Predmet.heslámarketing
    marketingový mix
    reklamná kampaň
    analýza
    Zlatý Bažant
    marketing mix
    advertising campaign
    analysis
    Zlaty Bazant
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=135462
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.