Počet záznamov: 1  

Návrh opatrení na efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v THERMOPLASTIK, s.r.o

  1. Údaje o názveNávrh opatrení na efektívne využívanie nástrojov marketingového mixu v THERMOPLASTIK, s.r.o.
    Záhlavie-meno Mocková, Dominika (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Vaňová, Jaromíra Z1 (Školiteľ (konzultant)) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Prekl.názProposal of measures for the effective use of marketing mix tools in THERMOPLASTIK, s.r.o.
    Vyd.údaje2018
    FakultaMTF
    Dátum obhajoby19.06.2018
    Študijný odbor5.2.52. priemyselné inžinierstvo
    Študijný programB-PMA
    Predmet.heslámarketing
    marketingový mix 4C
    CRM
    marketing
    marketing mix 4C
    CRM
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=146614
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    M* BP-8448Materiálovotechnická fakultaM štud. kvalif. prácnedostupný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.