Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku

  1. Údaje o názveDigitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku
    Záhlavie-meno Majerský, Anton (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Mišota, Branislav Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Prekl.názDigital marketing as a modern tool to make profits in the company
    Vyd.údaje2019
    Fakulta902020
    Dátum obhajoby21.06.2019
    Študijný odbor3.3.20. odvetvové ekonomiky a manažment
    Študijný programB-IPPP
    Predmet.hesláDigitálny marketing
    online marketing
    dosahovanie ziskov
    online kampane
    moderné marketingové nástroje
    Digital marketing
    online marketing
    making profits
    online campaign
    modern marketing tools
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=142838
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.