Počet záznamov: 1
Digitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku
Údaje o názve Digitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku Záhlavie-meno Majerský, Anton (Autor) - Ústav manažmentu STU Ďal.zodpovednosť Mišota, Branislav Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Prekl.náz Digital marketing as a modern tool to make profits in the company Vyd.údaje 2019 Fakulta 902020 Dátum obhajoby 21.06.2019 Študijný odbor 3.3.20. odvetvové ekonomiky a manažment Študijný program B-IPPP Predmet.heslá Digitálny marketing online marketing dosahovanie ziskov online kampane moderné marketingové nástroje Digital marketing online marketing making profits online campaign modern marketing tools Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=142838 Druh dok. DBP - bakalárska práca kniha
Počet záznamov: 1