Počet záznamov: 1  

Prístupy k tvorbe vybraných komunikačných stratégií v prostredí vinárskych podnikov

  1. Údaje o názvePrístupy k tvorbe vybraných komunikačných stratégií v prostredí vinárskych podnikov
    Záhlavie-meno Coskun, Lucia Z3 (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Zajko, Marián Z1 (Školiteľ (konzultant)) - Ústav manažmentu STU
    Prekl.názApproaches to the creation of selected communication strategies in the wine-growing environment
    Vyd.údaje2020
    Fakulta902020
    Dátum obhajoby25.08.2020
    Študijný odborekonómia a manažment
    Študijný programD-OEM
    Predmet.heslávinárske podniky
    komunikačné stratégie
    marketingový komunikačný mix
    communication strategies
    marketing communication mix
    wine companies
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=163639
    Druh dok.DDZ - dizertačná práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.