Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybraného priemyselného podniku

  1. Údaje o názveMarketingová stratégia vybraného priemyselného podniku
    Záhlavie-meno Gašparová, Dominika (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Katrenčík, Ivan Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názMarketing strategy of a selected industrial enterprise
    Vyd.údaje2021
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby01.06.2021
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslámarketing
    marketingová analýza
    marketingová komunikácia
    pandémia
    marketing v čase krízy
    marketing analysis
    marketing communication
    marketing in times of crisis
    marketing
    pandemic
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=157784
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.