Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia zavedenia nového produktu na trh
Údaje o názve Marketingová stratégia zavedenia nového produktu na trh Záhlavie-meno Lapšanská, Alžbeta (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Plchová, Jana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Marketing strategy of introducing a new product on the market Vyd.údaje 2021 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 01.06.2021 Študijný odbor chemické inžinierstvo a technológie Študijný program I-RTP Predmet.heslá positioning segmentácia trhu analýza prostredia marketingová stratégia targeting marketing strategy environment analysis positioning market segmentation targeting Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=159865 Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Počet záznamov: 1