Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia zavedenia nového produktu na trh

  1. Údaje o názveMarketingová stratégia zavedenia nového produktu na trh
    Záhlavie-meno Lapšanská, Alžbeta (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Plchová, Jana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názMarketing strategy of introducing a new product on the market
    Vyd.údaje2021
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby01.06.2021
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslápositioning
    segmentácia trhu
    analýza prostredia
    marketingová stratégia
    targeting
    marketing strategy
    environment analysis
    positioning
    market segmentation
    targeting
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=159865
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.