Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingového plánu v strojárskej firme

  1. Údaje o názveTvorba marketingového plánu v strojárskej firme
    Záhlavie-meno Guliš, Ivan, 1990- (Autor) - SjF Strojnícka fakulta
    Ďal.zodpovednosť Hekelová, Edita, 1954- (Školiteľ (konzultant)) - SjF Katedra výrobných systémov
    Prekl.názCreating a marketing strategy in company Shipbuilding and Machinery a.s.
    Vyd.údajeBratislava : STU v Bratislave SjF, 2014
    FakultaSJF
    Dátum obhajoby19.06.2014
    Študijný program649
    Predmet.heslá kvalita produkcie v strojárskych podnikoch
    Quality of Production in Engineering Enterprises
    growth
    expansion
    engineering
    marketing
    strojárstvo
    tvorba
    marketingová stratégia
    rast
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=103728
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

    Čiar.kódLokačná signatúraSignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    284J044292J*1783/DPStrojnícka fakultasklad

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.