- Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prospe…
Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku

  1. SYSstu116988
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20221109192935.3
    008
      
    060428s1994------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Šalgovičová, Jarmila, $d 1950- $4 aut $u M4000 $9 100 $7 stu_us_auth*stu38013 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1492 $U M4000 $Y 84
    245
    1-
    $a Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
    650
    -7
    $a sociálny marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus16364
    650
    -7
    $a podnikateľská etika $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13033
    773
    0-
    $7 nnam $d Bratislava : DT ZSVTS, 1994 $t Organizácia práce $w stu_us_cat*stu116987 $g s.140-145
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.