Počet záznamov: 1
Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
SYS stu116988 LBL 00000naa--22000003a-4500 005 20221109192935.3 008 060428s1994------------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 100 1-
$a Šalgovičová, Jarmila, $d 1950- $4 aut $u M4000 $9 100 $7 stu_us_auth*stu38013 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1492 $U M4000 $Y 84 245 1-
$a Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku 650 -7
$a sociálny marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus16364 650 -7
$a podnikateľská etika $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13033 773 0-
$7 nnam $d Bratislava : DT ZSVTS, 1994 $t Organizácia práce $w stu_us_cat*stu116987 $g s.140-145
Počet záznamov: 1