Počet záznamov: 1
Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
SYS stu276565 LBL 00000naa--22000003a-4500 005 20220317191421.1 008 131021s2013----------------------------d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a 100 1-
$a Coskun, Lucia, $d 1976- $4 aut $u R2020 $9 50 $7 stu_us_auth*stu122205 $U Ostatné univerzitné pracoviská $T Ústav manažmentu STU $X 42957 $U R2020 $Y 232 245 1-
$a Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov 700 1-
$a Herzka, Pavel, $d 1955- $4 aut $u R2020 $9 50 $7 stu_us_auth*stu80673 $U Ostatné univerzitné pracoviská $T Ústav manažmentu STU $X 1771 $U R2020 $Y 232 773 0-
$7 nnam $d Bratislava : Ekonóm, 2013 $t Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : Zborník vedeckých prác $w stu_us_cat*stu268363 $g s.47-52 $z 978-80-225-3636-3
Počet záznamov: 1