- Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť…
Počet záznamov: 1  

Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov

  1. SYSstu276565
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20220317191421.1
    008
      
    131021s2013----------------------------d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a
    100
    1-
    $a Coskun, Lucia, $d 1976- $4 aut $u R2020 $9 50 $7 stu_us_auth*stu122205 $U Ostatné univerzitné pracoviská $T Ústav manažmentu STU $X 42957 $U R2020 $Y 232
    245
    1-
    $a Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
    700
    1-
    $a Herzka, Pavel, $d 1955- $4 aut $u R2020 $9 50 $7 stu_us_auth*stu80673 $U Ostatné univerzitné pracoviská $T Ústav manažmentu STU $X 1771 $U R2020 $Y 232
    773
    0-
    $7 nnam $d Bratislava : Ekonóm, 2013 $t Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : Zborník vedeckých prác $w stu_us_cat*stu268363 $g s.47-52 $z 978-80-225-3636-3
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.