- Spokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy
Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy

  1. SYSstu156505
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20221104203755.0
    008
      
    080129s2007------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Plchová, Jana $4 aut $u C240 $9 100 $7 stu_us_auth*stu59786 $U FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie $T FCHPT Oddelenie manažmentu $U C240 $Y 130
    242
    00
    $a Customer satisfaction-measure of enterprises marketing efficiency
    245
    1-
    $a Spokojnosť zákazníkov - meranie marketingovej výkonnosti firmy : $b Zborník príspevkov zo medzinárodnej vedeckej konferencie 16.-17. 5.2007 v Prahe
    773
    0-
    $7 nnam $d Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007 $t Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V : Sborník. Mezinárodní vědecká konference, Praha 16.-17.5.2007 $w stu_us_cat*stu148110 $g s.242-245 $z 978-80-213-1661-4
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.