Počet záznamov: 1
Selecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process
CREPC201709 CREPC201710 CREPC201711 CREPC022018 CREPC201802 CREPC201803 CREPC201806 Údaje o názve Selecting a marketing strategy using the analytic hierarchy process / aut. Hana Janáková, Róbert Tomčík Záhlavie-meno Janáková, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Ďal.zodpovednosť Tomčík, Róbert, 1987- (Autor) Prekl.náz Vývoj marketingovej stratégie prostredníctvom použitia analytického hierarchyckého procesu In Marketing identity 2016. Brand we love , part I [478 s] / Marketing identity 2016. Brand we love. -- Trnava : Faculty of Mass Media Communication, 2016. -- ISBN 978-80-8105-840-0. -- S.114-122,CD-ROM Jazyk dok. angličtina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2017 článok
Počet záznamov: 1