- Product labeling as a significant element influencing consumer behavi…
Počet záznamov: 1  

Product labeling as a significant element influencing consumer behavior in the selection and product use in Slovakia

  1. Product labeling as a significant element influencing consumer behavior in the selection and product use in Slovakia / aut. Miroslav Rusko, Monika Mikulová, Mária Draxlerová, Ján Iľko
    Rusko Miroslav ; M5000  Mikulová Monika ; M Draxlerová Mária ; M5000 Iľko Ján ; 065000
    International Journal of Science, Commerce and Humanities . Vol.3, no. 6 (2015), s. 25-34
    labeling quality environment
    http://www.ijsch.com/journaluk/images/frontImages/Product_Labeling_as_a_Significant_Element_Influencing_Consumer_Behavior_in_the_Selection_and_Product_Use_in_Slovakia.pdf
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.