Počet záznamov: 1
Teachers As Life-Long Learners: Quality Teacher - Quality Education?
SYS stu247175 LBL 00000naa--22000003a-4500 005 20221027143448.3 008 120529s2012------------------------eng-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a eng 100 1-
$a Petnuchová, Jana, $d 1971- $4 aut $u M7000 $9 25 $7 stu_us_auth*stu102047 $T MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $X 44524 $U M7000 $Y M7000 245 1-
$a Teachers As Life-Long Learners: Quality Teacher - Quality Education? 650 -7
$a education $2 estusub $7 stu_us_auth*stus18550 650 -7
$a life-long learning $2 estusub $7 stu_us_auth*stus42051 700 1-
$a Horňáková, Veronika, $d 1984- $4 aut $u M7000 $9 25 $7 stu_us_auth*stu69977 $T MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $X 34992 $U M7000 $Y M7000 700 1-
$a Štefková, Petra, $d 1985- $4 aut $u M220 $9 25 $7 stu_us_auth*stu91087 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 32553 $U M220 $Y M220 700 1-
$a Hrmo, Roman, $d 1964- $4 aut $u M220 $9 25 $7 stu_us_auth*stu33103 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 230 $U M220 $Y M220 773 0-
$7 nnam $d Miláno : Simonelli Editore University Press, 2012 $t New Perspectives in Science Education : Conference Proceedings, Florence, Italy, 8 - 9 March 2012 $w stu_us_cat*stu247174 $g s.404-407 $z 978-88-7647-757-7
Počet záznamov: 1