- Outcomes of the experimental assignment in Studio Project I Urban Des…
Počet záznamov: 1  

Outcomes of the experimental assignment in Studio Project I Urban Design

  1. Údaje o názveOutcomes of the experimental assignment in Studio Project I Urban Design / aut. Katarína Smatanová, Ján Urban /
    Záhlavie-meno Smatanová, Katarína, 1987- (Autor) - FA Ústav urbanizmu a územného plánovania
    Ďal.zodpovednosť Urban, Ján, 1986- Z3 (Autor) - FA Ústav urbanizmu a územného plánovania
    ISSN1446-2257
    Anotácia© 2018 WIETE
    In World Transactions on Engineering and Technology Education. -- ISSN 1446-2257. -- Vol. 16, No. 2 (2018), s. 115-120
    Forma, žánerArticle
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Typ výstupučlánok
    Rok2018
    Odkazy (1) - článok
    Ohlasy [4] 2018: VITKOVÁ, Ľubica. Východiská pre rozvoj a transformáciu mesta Komárno v rámci projektu DANUrB = The bases for the development and transformation of Komárno as part of the DANUrB project. In DANUrB - Impulzy pre Komárno = Impulses for Komárno. 1. vydanie. Bratislava : Spektrum STU, 2018, S. 16-29. ISBN 978-80-227-4814-8.
    [1] 2019: NYKA, Lucyna. Bridging the gap between architectural and environmental engineering education in the context of climate change. In World Transactions on Engineering and Technology Education. Vol. 17, Iss. 2 (2019), s. 204-209. ISSN 1446-2257 (2017). V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85070059554 ; DOI ; SCOPUS_INTID.
    [1] 2023: EMEKCI, Seyda. Building bridges to sustainability: Overcoming barriers and promoting integration in architectural education. In Climate change education for sustainable development. 1. vydanie. Hershey, Pensylvania, USA : IGI Global, 2023, S. 168-186. ISBN 978-166849100-3. V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85173413640 ; DOI: 10.4018/978-1-6684-9099-0.ch008 ; SCOPUS_INTID.
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.