- Global consumer in online shopping
Počet záznamov: 1  

Global consumer in online shopping

  1. SYS0078265
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^-a-4500
    003
      
    SK-STU
    005
      
    20221124155729.7
    007
      
    ta
    008
      
    191209s^^^^-----------e------000-0-----d
    035
      
    $a biblio/154751 $2 CREPC2
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a eng
    100
    1-
    $7 stu_us_auth*stu61051 $a Nagyová, Ľudmila $4 aut $9 25
    245
    10
    $a Global consumer in online shopping / $c aut. Ľudmila Nagyová, Jana Rybanská, Mária Ardonová, Dagmar Cagáňová
    650
    04
    $7 stu_us_auth*stus24585 $a globalization
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0043803 $a global consumer
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0043804 $a online shopping
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0043805 $a psychological factors
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*0043800 $a Rybanská, Jana $4 aut $9 25
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*0043801 $a Ardonová, Mária $4 aut $9 25
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*stu89967 $a Cagáňová, Dagmar, $d 1971- $u 064000 $r Z1 $4 aut $9 25 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 2785 $U M4000 $Y 84
    773
    0-
    $w stu_us_cat*0078264 $t Globalization and its socio-economic consequences $b 1. vyd. $h 124 s. $7 m2am $a Globalization and its socio-economic consequences. $d Žilina : University of Žilina, 2019 $g S. 65
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.