- Non-linear design thinking in architectural education
Počet záznamov: 1  

Non-linear design thinking in architectural education

  1. SYS0082900
    005
      
    20250422081927.1
    022
      
    $a 1446-2257
    024
    70
    $a 2-s2.0-85089342643 $2 SCOPUS
    024
    70
    $2 DOI
    024
    70
    $2 SCOPUS_INTID
    035
      
    $a biblio/201378 $2 CREPC2
    041
    0-
    $a eng
    100
    1-
    $a Lüley Marek $u 052120 $7 stu_us_auth*0037332 $d 1987- $4 aut $9 100 $r Z3 $U FAD Fakulta architektúry a dizajnu $T FAD Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry $X 93579 $U A2120 $Y 393
    242
    01
    $a Nelineárne dizajnové myslenie v architektonickom vzdelávaní
    245
    1-
    $a Non-linear design thinking in architectural education $f / $c aut. Marek Lüley,
    655
      
    $a Article
    773
    0-
    $w stu_us_cat*0082649 $t World Transactions on Engineering and Technology Education $x 1446-2257 $7 nnas $g Vol. 18, Iss. 3 (2020), s. 302-306
    856
    9-
    $u http://www.scopus.com/inward/record.url?partnerID=HzOxMe3b&eid=2-s2.0-85089342643&origin=inward $a $T=Priamy link $W=_new $XDL=1
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.