Počet záznamov: 1
Online control education using 3D holographic visualisation
Údaje o názve Online control education using 3D holographic visualisation / aut. Jakub Matišák, Matej Rábek, Katarína Žáková Záhlavie-meno Matišák, Jakub, 1994- (Autor) - FEI Ústav automobilovej mechatroniky Ďal.zodpovednosť Rábek, Matej, 1990- Z2 (Autor) - FEI Ústav automobilovej mechatroniky Žáková, Katarína, 1968- Z1 (Autor) - FEI Ústav automobilovej mechatroniky In Journal of Automation, Mobile Robotics and Intelligent Systems. -- ISSN 1897-8649. -- Vol. 14, No. 3 (2020), s. 42-47 Predmet.heslá control theory hologram Furuta pendulum education 3D model Scilab Jazyk dok. angličtina Druh dok. RBX - článok z periodika Kategória ADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Kategória od 2022 V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Rok 2020 Odkazy (2) - článok 2022 CAHYONO, Ari - SUHARTO, dan Benedictus Herry. Framework kelas virtual berbasis hologram tiga dimensi untuk meningkatkan motivasi siswa dalam belajar. In JIKO (JURNAL INFORMATIKA DAN KOMPUTER), 2022, vol. 6, no. 1, pp. 82-91. ISSN 2477-3964. 2022: MIRBOLAND, Mahsa - TASLIARMUT, Fulya - ABRAHAMCZYK, Lars - KOCH, Christian. A MIXED REALITY APPLICATION FOR HOLOGRAPHIC STRUCTURAL ANALYSIS EXPERIMENTS. In 2022 European Conference on Computing in Construction, EC3 2022, 2022, pp. 378-385. ISBN 978-887590226-1. 2022: MIRBOLAND, Mahsa - TASLIARMUT, Fulya - ABRAHAMCZYK, Lars - KOCH, Christian. A MIXED REALITY APPLICATION FOR HOLOGRAPHIC STRUCTURAL ANALYSIS EXPERIMENTS. In: Proceedings of the European Conference on Computing in Construction, 2022, pp. 378-385. ISSN 2684-1150. 2024: VATANSEVER, Fahri - HATUN, Metin. Stability analysis tool for discrete-time systems in control education. In: Multimedia Tools and Applications, 2024, vol. 83, no. 2, pp. 6205-6226. ISSN 1380-7501. 2025: DAMASEVICIUS, Robertas. Immersive holographic learning for next generation personalized STEAM education. In: Integrating Personalized Learning Methods Into STEAM Education, 2025, pp. 405-438. ISBN 979-836937720-8. článok
Počet záznamov: 1